Vaikams, kurie turi kalbėjimo, kalbos ir kitus sutrikimus, sumažėja galimybės bendrauti, neretai sulėtėja ir kitų psichinių procesų raida bei asmenybės vystymasis. Siekiant sutrikimų šalinimo efektyvumo būtina sudaryti sąlygas vaikų fizinių ir psichinių galių plėtojimui.
Vienas svarbiausių vaiko ugdymo principų – ugdymo kompleksiškumas ir visapusiškumas. Visavertę vaiko asmenybės raidą laiduoja įvairių žmonių (tėvų, pedagogų, bendraamžių ir kt.) įvairių aplinkų (šeimos, mokyklos, kt.), skirtingų ugdymo sričių (pažinimo, komunikacijos, socialinės ir kt.) suderinimas. Taigi iškyla darbo komandoje poreikis, išryškėja sutelktų, kryptingų pastangų būtinybė. Tik bendros visų pedagoginės sąveikos dalyvių pastangos įgalina siekti pilnavertės vaiko kognityvinės, emocinės, socialinės ir kitokios brandos.
Todėl lopšelyje-darželyje ,,Bitė“ suburta specialistų – logopedų, auklėtojų, meninio ugdymo pedagogo, judesio korekcijos mokytojo, specialiojo pedagogo, socialinio pedagogo, mokytojo padėjėjo komanda, dirba siekdama bendro tikslo.
Logopedai šalina vaikų kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus. Jie kasdien teikia intensyvią logopedo pagalbą.
Specialusis pedagogas padeda vaikams, kurie turi pažintinių procesų (suvokimo, dėmesio, atminties, mąstymo) problemų.
Socialinis pedagogas padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais ugdytiniams kylančiais sunkumais (pagrindinių reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo).
Sutrikusios kalbos vaikams, turintiems įvairių pusiausvyros, laikysenos (pilnapadystės ir kt.), judėjimo problemų, padeda judesio korekcijos specialistas.
Meninio ugdymo mokytojas lavina muzikinius vaikų gebėjimus, puoselėja etnokultūrą.